Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Клієнт має право звернутися до ТМ ДЕКС з проханням повернути або обміняти раніше куплений товар протягом 14 днів з моменту покупки, за умови наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Ви можете повернути товар у таких випадках:
- якщо при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
- якщо товар не відповідає вашим очікуванням;
- якщо товар не відповідає опису або фото;
- якщо товар має неналежну якість.
Обміну та поверненню НЕ підлягають згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.
- Усі фасади, корпуси, розпили та вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів та товари виготовлені під замовлення.
- Розсувні системи в зібраному вигляді.
- Порізане в розмір скло (вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів).
- Повернення для фасадів, плитних матеріалів, стільниць, компакт-плити та штучного каменю можливе тільки в разі виробничого або заводського браку.
Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних та не гарантійних випадків.
Гарантійні випадки та не гарантійні випадки
Меблева фурнітура
Гарантійні випадки:
- Фабричний брак: порушення покриття, деформація кріпильних елементів, невідповідність кольору або відтінку.
- Неповна комплектація.
Не гарантійні випадки:
- Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації чи некоректного монтажу.
Фасади
Гарантійні випадки:
- Механічні пошкодження з вини ТМ ДЕКС.
- Невідповідність кольору або декору затвердженим номером коду у розкладці або на зразках із замовником.
- Втрата цілісності товару: відшарування крайки, пластику, плівки, лакофарбового покриття, шпону від основи.
- Відхилення по геометрії деталі, які перевищують допустимі норми.
Не гарантійні випадки:
- Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу.
- Механічні пошкодження (відколи й подряпини), які перевіряються замовником при прийомі товару.
Плитні матеріали
Гарантійні випадки:
- Видимий фабричний брак: відхилення від параметрів, прописаних у технічних умовах виробника.
- Прихований фабричний брак: відхилення по щільності, наявність пустот, великих включень тощо (розглядається в індивідуальному порядку).
Не гарантійні випадки:
- Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу.
- Механічні пошкодження (відколи й подряпини), які перевіряються замовником при прийомі товару.
Скло
Гарантійні випадки:
- Плями в склі, дефекти лакофарбового покриття до монтажу.
- Чорні точки в склі і на поверхні, нерівності, опуклості, спотворення зображення.
- Відхилення фактичних розмірів деталей від зазначених при оформленні замовлення.
Не гарантійні випадки:
- Механічні пошкодження у вигляді сколів або подряпин (перевіряються замовником при прийомі або протягом першої доби після отримання замовлення).
- Потрапляння вологи та вилужування скла.
Як оформити повернення товару?
1.Увійдіть до свого особистого кабінету на сайті
1.1. Перейдіть до вкладки “Документи” і залежно від потреби виберіть кнопку “Повернення” (товар, який потрібно повернути в повному кількісному обсязі) або “Рекламація” (товар, який потрібно повернути в одиничній кількості).
1.2
Виберіть товар і натисніть на кнопку “Створити”
Приклад:
1.3
У випливаючому вікні вкажіть причину повернення або рекламації, додайте фото товару, і натисніть на кнопку “Надіслати на розгляд”
1.4
Очікувати підтвердження або відхилення запиту, яке надійде в особистий кабінет на сайті в розділі “Акти рекламації” або “Акти повернення”.
Після підтвердження вашого запиту в особистому кабінеті на сайті буде доступний документ на повернення, а також під назвою товару буде вказана адреса для повернення і назва перевізника, з яким необхідно відправити товар.
2. Підготуйте товар
Помістіть новий товар у його оригінальну упаковку без слідів експлуатації . Якщо товар складається з кількох частин, поверніть усі компоненти в комплекті . Переконайтеся, що нічого не загублено і ви повертаєте товар у тому ж стані, в якому ви його отримали.
Перевірте, чи ваш товар може бути повернений .
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у відповідному стані:
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та фабричним маркуванням.
3. Відправте товар за вказаною адресою, яку ви отримали в особистому кабінеті на сайті.
При поверненні товару протягом 14 днів з моменту покупки, вартість повернення оплачує Клієнт. Вартість доставки розраховується згідно тарифів перевізника, залежно від фактичної/об'ємної ваги та оцінної вартості товару. У разі отримання не того товару, який замовляли, товару неналежної якості або товару,який не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість доставки повернення з відділення.
4. Після відправи товару вкажіть номер ТТН та реквізиті для повернення коштів: –ПІБ та Номер карти або IBAN: в особистому кабінеті на сайті.
5. Після того, як товар буде отриманий нашому складі у належному стані, що означає:
- відсутність механічних пошкоджень;
- повна комплектація;
- збережені ярлики та заводським маркуванням.
ви можете очікувати на повернення коштів. Зазвичай процес повернення коштів займає до 14 робочих днів.