Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Клієнт має право звернутися до ТМ ДЕКС з проханням повернути або обміняти раніше куплений товар протягом 14 днів з моменту покупки, за умови наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Ви можете повернути товар у таких випадках:
- якщо при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
- якщо товар не відповідає вашим очікуванням;
- якщо товар не відповідає опису або фото;
- якщо товар має неналежну якість.
Обміну та поверненню НЕ підлягають згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.
- Усі фасади, корпуси, розпили та вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів та товари виготовлені під замовлення.
- Розсувні системи в зібраному вигляді.
- Порізане в розмір скло (вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів).
- Повернення для фасадів, плитних матеріалів, стільниць, компакт-плити та штучного каменю можливе тільки в разі виробничого або заводського браку.
Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних та не гарантійних випадків.
Гарантійні випадки: | Не гарантійний випадок: | |
Меблева фурнітура | Фабричний брак: порушення покриття, деформація кріпильних елементів, невідповідність кольору/відтінку. Комплектація: неповна комплектація. |
Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації чи некоректного монтажу. |
Фасади | Механічні пошкодження з вини ТМ ДЕКС, невідповідність кольору/декору кольорам/декорам затвердженим номером коду у розкладці або на зразках з замовником, втрата цілісності товару (відшарування крайки, пластику, плівки, лакофарбового покриття, шпону від основи), відхилення по геометрії деталі, які перевищують допустимі норми. | Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу. - механічні пошкодження, зокрема відколи й подряпини (перевіряються замовником при прийомі товару). |
Плитні матеріали |
Видимий фабричний брак: відхилення від параметрів, прописаних у технічних умовах виробника. Прихований фабричний брак: відхилення по щільності, наявність пустот, великих включень тощо (розглядається в індивідуальному порядку). |
Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу. - механічні пошкодження, зокрема відколи й подряпини (перевіряються замовником при прийомі товару). |
Скло | Плями в склі, дефекти лакофарбового покриття до монтажу, чорні точки в склі і на поверхні, нерівності, опуклості, спотворення зображення; відхилення фактичних розмірів деталей від вказаних при оформленні замовлення. | Механічні пошкодження у вигляді сколів або подряпин (перевіряються замовником при прийомі або протягом першої доби після отримання замовлення), потрапляння вологи та вилужування скла. |
Як оформити повернення товару?
1.Увійдіть до свого особистого кабінету на сайті
1.1. Перейдіть до вкладки “Документи” і залежно від потреби виберіть кнопку “Повернення” (товар, який потрібно повернути в повному кількісному обсязі) або “Рекламація” (товар, який потрібно повернути в одиничній кількості).
1.2
Виберіть товар і натисніть на кнопку “Створити”
Приклад:
1.3
У випливаючому вікні вкажіть причину повернення або рекламації, додайте фото товару, і натисніть на кнопку “Надіслати на розгляд”
1.4
Очікувати підтвердження або відхилення запиту, яке надійде в особистий кабінет на сайті в розділі “Акти рекламації” або “Акти повернення”.
Після підтвердження вашого запиту в особистому кабінеті на сайті буде доступний документ на повернення, а також під назвою товару буде вказана адреса для повернення і назва перевізника, з яким необхідно відправити товар.
2. Підготуйте товар
Помістіть новий товар у його оригінальну упаковку без слідів експлуатації . Якщо товар складається з кількох частин, поверніть усі компоненти в комплекті . Переконайтеся, що нічого не загублено і ви повертаєте товар у тому ж стані, в якому ви його отримали.
Перевірте, чи ваш товар може бути повернений .
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у відповідному стані:
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та фабричним маркуванням.
3. Відправте товар за вказаною адресою, яку ви отримали в особистому кабінеті на сайті.
При поверненні товару протягом 14 днів з моменту покупки, вартість повернення оплачує Клієнт. Вартість доставки розраховується згідно тарифів перевізника, залежно від фактичної/об'ємної ваги та оцінної вартості товару. У разі отримання не того товару, який замовляли, товару неналежної якості або товару,який не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість доставки повернення з відділення.
4. Після відправи товару вкажіть номер ТТН та реквізиті для повернення коштів: –ПІБ та Номер карти або IBAN: в особистому кабінеті на сайті.
5. Після того, як товар буде отриманий нашому складі у належному стані, що означає:
- відсутність механічних пошкоджень;
- повна комплектація;
- збережені ярлики та заводським маркуванням.
ви можете очікувати на повернення коштів. Зазвичай процес повернення коштів займає до 14 робочих днів.