Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Клієнт має право звернутися до ТМ ДЕКС з проханням повернути або обміняти раніше куплений товар протягом 14 днів з моменту покупки, за умови наявності підтверджувальних документів і допустимої причини. 

Ви можете повернути товар у таких випадках:

  • якщо при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
  • якщо товар не відповідає вашим очікуванням;
  • якщо товар не відповідає опису або фото;
  • якщо товар  має неналежну якість.

Обміну та поверненню НЕ підлягають згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.

  • Усі фасади, корпуси,  розпили та вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів та товари виготовлені під замовлення.
  • Розсувні системи в зібраному вигляді.
  • Порізане в розмір скло (вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів).
  • Повернення для фасадів, плитних матеріалів, стільниць, компакт-плити та штучного каменю можливе тільки в разі виробничого або заводського браку.

Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних та не гарантійних випадків.

 

Гарантійні випадки та не гарантійні випадки

Меблева фурнітура

Гарантійні випадки:

  • Фабричний брак: порушення покриття, деформація кріпильних елементів, невідповідність кольору або відтінку.
  • Неповна комплектація.

Не гарантійні випадки:

  • Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації чи некоректного монтажу.

Фасади

Гарантійні випадки:

  • Механічні пошкодження з вини ТМ ДЕКС.
  • Невідповідність кольору або декору затвердженим номером коду у розкладці або на зразках із замовником.
  • Втрата цілісності товару: відшарування крайки, пластику, плівки, лакофарбового покриття, шпону від основи.
  • Відхилення по геометрії деталі, які перевищують допустимі норми.

Не гарантійні випадки:

  • Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу.
  • Механічні пошкодження (відколи й подряпини), які перевіряються замовником при прийомі товару.

Плитні матеріали

Гарантійні випадки:

  • Видимий фабричний брак: відхилення від параметрів, прописаних у технічних умовах виробника.
  • Прихований фабричний брак: відхилення по щільності, наявність пустот, великих включень тощо (розглядається в індивідуальному порядку).

Не гарантійні випадки:

  • Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу.
  • Механічні пошкодження (відколи й подряпини), які перевіряються замовником при прийомі товару.

Скло

Гарантійні випадки:

  • Плями в склі, дефекти лакофарбового покриття до монтажу.
  • Чорні точки в склі і на поверхні, нерівності, опуклості, спотворення зображення.
  • Відхилення фактичних розмірів деталей від зазначених при оформленні замовлення.

Не гарантійні випадки:

  • Механічні пошкодження у вигляді сколів або подряпин (перевіряються замовником при прийомі або протягом першої доби після отримання замовлення).
  • Потрапляння вологи та вилужування скла.
 

Як оформити повернення товару?


1.Увійдіть до свого особистого кабінету на сайті

1.1. Перейдіть до вкладки “Документи” і залежно від потреби виберіть кнопку “Повернення” (товар, який потрібно повернути в повному кількісному обсязі)   або “Рекламація” (товар, який потрібно повернути в одиничній кількості).

1.2

Виберіть товар  і натисніть на кнопку “Створити”

Приклад:

1.3
У випливаючому вікні вкажіть причину повернення або рекламації, додайте фото товару, і натисніть на кнопку “Надіслати на розгляд”

1.4
Очікувати підтвердження або відхилення запиту, яке надійде в особистий кабінет на сайті в розділі “Акти рекламації” або “Акти повернення”.
Після підтвердження вашого запиту в особистому кабінеті на сайті буде доступний документ на повернення, а також під назвою товару буде вказана адреса для повернення і назва перевізника, з яким необхідно відправити товар.

2. Підготуйте товар

Помістіть новий товар у його оригінальну упаковку без слідів експлуатації . Якщо товар складається з кількох частин, поверніть усі компоненти в комплекті . Переконайтеся, що нічого не загублено і ви повертаєте товар у тому ж стані, в якому ви його отримали.
Перевірте, чи ваш товар може бути  повернений .
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у відповідному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та фабричним маркуванням.

3. Відправте товар за вказаною адресою, яку ви отримали в особистому кабінеті на сайті.

При поверненні товару протягом 14 днів з моменту покупки, вартість повернення оплачує Клієнт. Вартість доставки розраховується згідно тарифів перевізника, залежно від фактичної/об'ємної ваги та оцінної вартості товару. У разі отримання не того товару, який замовляли, товару неналежної якості або товару,який не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість доставки повернення з відділення.

4. Після відправи товару вкажіть номер ТТН  та реквізиті для  повернення коштів: –ПІБ  та Номер карти або IBAN:  в особистому кабінеті на сайті.

5. Після того, як товар буде отриманий нашому складі у належному стані, що означає:

  • відсутність механічних пошкоджень;
  • повна комплектація;
  • збережені ярлики та заводським маркуванням.

ви можете очікувати на повернення коштів. Зазвичай процес повернення  коштів займає до 14 робочих днів.