Оплата
Оплата замовлення приймається тільки в національній валюті України - гривні.
Увага! Для виконання замовлення потрібна 100% передоплата.
Мінімальна вартість замовлення 400 грн.
Для укладання Договору та оформлення пакету документів на реалізацію товару, юридичні особи та фізичні особи-підприємці повинні надати такі документи:
- Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця або Витяг з Єдиного державного реєстру (ЄДР);
- Витяг з єдиного державного реєстру з переліком видів діяльності з КВЕД;
- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з Реєстру платників ПДВ, якщо є платником ПДВ.
Торгова Марка ДЕКС пропонує кілька способів оплати замовлення, включаючи розрахунок через термінали самообслуговування (ТЗН), каси банків та швидка оплата за допомогою гаманця LiqPay.
Після оформлення замовлення на сайті, зареєстрований користувач матиме можливість здійснити оплату кількома способами: отримати рахунок для оплати у своєму особистому кабінеті з відповідними реквізитами або здійснити оплату за допомогою гаманця LiqPay.
Незареєстровані покупці мають можливість здійснити оплату виключно за допомогою гаманця LiqPay.
Реквізити:
Фізична особа-підприємець Качанов Антон Євгенович, ДРФО 3288317453, р/р UA473052990000026005031801414 у банку ПАТ "ПРИВАТБАНК", м. Київ, не є платником податку на прибуток на загальних підставах.
Приклад онлайн-оплати через Приват24 також надається.
1. Виберіть вкладку «Мої платежі».
2. Введіть код з ЄДРПОУ, і тоді потрібна організація підтягнеться автоматично. Якщо цього не відбулося, введіть вручну інші реквізити.
Після цього з'явиться таке вікно для оплати замовлення:
Введіть суму до оплати і вкажіть номер рахунку. Натисніть на кнопку «Додати платіж в кошик»
При безготівковому розрахунку (для юр. осіб) відправка вантажу буде здійснена тільки після оплати і отримання від Клієнта довіреності або копій паспорта та ідентифікаційного номера (для фіз. осіб).
Доставка
Ми надсилаємо Ваші замовлення до будь-якого населеного пункту на території України. При оформленні замовлення вкажіть потрібний варіант.
Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:
- прайсу, що відповідає типу посилки (ДСП, порізка, фурнітура);
- ваги і габаритів деталей з урахуванням упаковки;
- страхування (% від вартості товару);
- місця призначення (населений пункт);
- типу послуги доставки (двері або склад).
При оформленні заявки на відділення, яке через вагу або габарити не може прийняти товар, доставка направляється на 1-е відділення населеного пункту.
Якщо Клієнт не згоден і розуміє, що розрахунок ваги/вартості доставки не відповідає дійсності, він має право і повинен вимагати повторного зважування товару. Для цього співробітник відділення служби доставки складе відповідний акт.
Будь-які претензії щодо якості доставки та обслуговування Клієнта приймаються перевізником до моменту оплати і видачі товару. Після передачі вантажу в руки одержувача претензії до перевізника не розглядаються.
Відповідальність за перевезення
ТМ ДЕКС відповідає за якість і кількість матеріалу тільки до його отримання службою доставки. У разі виникнення суперечливих питань між клієнтом і компанією-перевізником Клієнт діє згідно з умовами компанії-перевізника. При цьому ТМ ДЕКС не бере участі у розгляді претензій від Клієнта до компанії-перевізника і не несе відповідальності перед Клієнтом за зобов'язання перевізника. Зі свого боку ТМ ДЕКС, як відправник, за запитом перевізника надає необхідну інформацію і документи по відправленому вантажу.
Детально ознайомитися з тарифами, умовами доставки та страхування компаній-перевізників ви можете тут:
- "Нова Пошта"
- "SАТ"
- "Делівері"