brand ESSETRE

ESSETRE

Компанія ESSETRE s.p.a. - це італійська компанія, яка спеціалізується на виробництві компонентів для меблевої промисловості, зокрема для кухонних меблів. Вона розробляє та виготовляє широкий асортимент внутрішніх аксесуарів для найпопулярніших видів шухляд і коробок, структурних елементів для стовпових шаф та під мийковий шафи, а також для зони між стільницею і верхніми меблями.

ESSETRE вступила на італійський ринок у 1999 році і швидко розвивалася від малої підприємницької компанії до великого промислового гравця з міжнародним визнанням у виробництві аксесуарів та компонентів для кухонь.

За понад 15 років існування, завдяки ентузіазму та рішучості її засновників, ESSETRE досягла рівня розширення, який зробив її одним із провідних брендів в сегменті італійського виробництва. Успіх досягнуто завдяки волі постійно надавати якісні продукти та послуги, що виходять за межі очікувань. Компанія завжди дотримується принципів чесності, надійності та порядності у відносинах зі своїми клієнтами.

ESSETRE - це не лише найкращий вибір за якістю продуктів та послуг, це також якість взаємовідносин і відносин між людьми, що є основою кращого світу.
Розвиток бренду йшов паралельно з розвитком компанії, і комунікація розвивалася також через всі можливі канали, включаючи веб-сайт, індивідуальні каталоги, брошури, упаковку, рекламу та статті у виданнях про дизайн та меблі.

ESSETRE спілкується на різних рівнях: з прямими клієнтами, виробниками кухонь, через технічні каталоги та інформаційні матеріали для технічних служб та співробітників, що вступають у контакт з публікою. Для кінцевого споживача, який купує та використовує продукцію, надається вся необхідна інформація та онлайн-підтримка для повної задоволеності покупки. Таким чином, кожен користувач отримує переваги, які пропонуються іншому, і кінцеве задоволення є повним.

Беручи участь у провідних міжнародних виставках, ESSETRE прагне підтвердити вже широко визнаний бренд і запропонувати нові технічні рішення та ексклюзивні проекти. Це також і, головне, можливість спілкуватися з новими ринками, показувати позиціонування компанії та заробляти визнання як синонім відмінності, виготовленої в Італії.