Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Клієнт має право звернутися до ТМ ДЕКС з проханням повернути або обміняти раніше куплений товар протягом 14 днів з моменту покупки, за умови наявності підтверджувальних документів і допустимої причини. 

Ви можете повернути товар у таких випадках:

  • якщо при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
  • якщо товар не відповідає вашим очікуванням;
  • якщо товар не відповідає опису або фото;
  • якщо товар  має неналежну якість.

Обміну та поверненню НЕ підлягають згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.

  • Усі фасади, корпуси,  розпили та вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів та товари виготовлені під замовлення.
  • Розсувні системи в зібраному вигляді.
  • Порізане в розмір скло (вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів).
  • Повернення для фасадів, плитних матеріалів, стільниць, компакт-плити та штучного каменю можливе тільки в разі виробничого або заводського браку.

Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних та не гарантійних випадків.

  Гарантійні випадки: Не гарантійний випадок:
Меблева фурнітура Фабричний брак: порушення покриття, деформація кріпильних елементів, невідповідність кольору/відтінку.
Комплектація: неповна комплектація.
Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації чи некоректного монтажу.
Фасади Механічні пошкодження з вини ТМ ДЕКС, невідповідність кольору/декору кольорам/декорам затвердженим номером коду у розкладці або на зразках з замовником, втрата цілісності товару (відшарування крайки, пластику, плівки, лакофарбового покриття, шпону від основи), відхилення по геометрії деталі, які перевищують допустимі норми. Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу.
- механічні пошкодження, зокрема відколи й подряпини (перевіряються замовником при прийомі товару).
Плитні матеріали

Видимий фабричний брак: відхилення від параметрів, прописаних у технічних умовах виробника.

Прихований фабричний брак: відхилення по щільності, наявність пустот, великих включень тощо (розглядається в індивідуальному порядку).

Пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу.
- механічні пошкодження, зокрема відколи й подряпини (перевіряються замовником при прийомі товару).
Скло Плями в склі, дефекти лакофарбового покриття до монтажу, чорні точки в склі і на поверхні, нерівності, опуклості, спотворення зображення; відхилення фактичних розмірів деталей від вказаних при оформленні замовлення. Механічні пошкодження у вигляді сколів або подряпин (перевіряються замовником при прийомі або протягом першої доби після отримання замовлення), потрапляння вологи та вилужування скла. 

Як оформити повернення товару?


1.Увійдіть до свого особистого кабінету на сайті

1.1. Перейдіть до вкладки “Документи” і залежно від потреби виберіть кнопку “Повернення” (товар, який потрібно повернути в повному кількісному обсязі)   або “Рекламація” (товар, який потрібно повернути в одиничній кількості).

1.2

Виберіть товар  і натисніть на кнопку “Створити”

Приклад:

1.3
У випливаючому вікні вкажіть причину повернення або рекламації, додайте фото товару, і натисніть на кнопку “Надіслати на розгляд”

1.4
Очікувати підтвердження або відхилення запиту, яке надійде в особистий кабінет на сайті в розділі “Акти рекламації” або “Акти повернення”.
Після підтвердження вашого запиту в особистому кабінеті на сайті буде доступний документ на повернення, а також під назвою товару буде вказана адреса для повернення і назва перевізника, з яким необхідно відправити товар.

2. Підготуйте товар

Помістіть новий товар у його оригінальну упаковку без слідів експлуатації . Якщо товар складається з кількох частин, поверніть усі компоненти в комплекті . Переконайтеся, що нічого не загублено і ви повертаєте товар у тому ж стані, в якому ви його отримали.
Перевірте, чи ваш товар може бути  повернений .
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у відповідному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та фабричним маркуванням.

3. Відправте товар за вказаною адресою, яку ви отримали в особистому кабінеті на сайті.

При поверненні товару протягом 14 днів з моменту покупки, вартість повернення оплачує Клієнт. Вартість доставки розраховується згідно тарифів перевізника, залежно від фактичної/об'ємної ваги та оцінної вартості товару. У разі отримання не того товару, який замовляли, товару неналежної якості або товару,який не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість доставки повернення з відділення.

4. Після відправи товару вкажіть номер ТТН  та реквізиті для  повернення коштів: –ПІБ  та Номер карти або IBAN:  в особистому кабінеті на сайті.

5. Після того, як товар буде отриманий нашому складі у належному стані, що означає:

  • відсутність механічних пошкоджень;
  • повна комплектація;
  • збережені ярлики та заводським маркуванням.

ви можете очікувати на повернення коштів. Зазвичай процес повернення  коштів займає до 14 робочих днів.